22 Haziran 2008 Pazar

Biz Olamazsak Onlar Olsun

Turnuva başlamadan önce KC ısrarla İspanya şampiyon olacak, çok istiyorlar, kadroları çok kuvvetli, turnuvanın neredeyse en iyi orta sahası onlarda diyerek benimde inanmamı sağladı. Zaten İspanya'ya karşı Türk insanının hep sevgisi vardır. Barcelona ya da Real Madrid yüzünden, Avrupa'dan Futbol adlı programda çocukken kafaya işleyen taraftarlarının -özellikle Madrid- gol sevinçlerinden öne koşmalarından, gol kaçtığında çıkardıkları enteresan gürültüden seviyorduk İspanyol Ligi'ni. Bu akşam işleri hiç kolay değil. Rakip İtalya ama peşin peşin taraf tutuyorum. İspanya'nın kazanmasını daha çok istiyorum ve bunca hesap görülmüşken 94 Dünya Kupası'nın hesabı da aradan çıksın istiyorum. Bu akşam Gattuso-Pirlo kart cezalısı. İniesta-Xavi orta sahada sarı kırmızı bayrağı açarlar rahat rahat. Turnuva başlamadan önce İspanya'nın şampiyon olmasını çok istiyordum. Türkiye illa ki bir yerde havlu atar diye düşündüğümdendi bu. Biz olamazsak onlar olsun diyorum şimdi.

Hiç yorum yok: