28 Haziran 2008 Cumartesi

Kim demiş, ne demiş...

Ben ilk kez okudum, benim gibi kaçıranlar varsa diye taşıdım buraya.

Maradona demiş ki:

"Clinton, Lewinsky’nin kalçasını elledi diye neden on bin Iraklı’yı öldürmeleri gerekiyor ki? Bir Amerikalı öldürülse, bütün dünya ayağa kalkar: “Bir Amerikalı’yı öldürdüler!” diye kıyamet kopar. Ya on bin Iraklı’ya ne demeli? Onlar insan değil miydi? Ya Küba’ya konulan ambargo? Hep Amerikan hükümetinin suçu. Ben Küba’da yaşıyorum ve aşılar gelmediği için kör olan çocukları görüyorum orada, çünkü ambargo sınırda durduruyor aşıları. Amerikan propagandası Michael Jackson’un iki çocuğu olduğuna inandırıyor insanları... Önemli, saygın bir gazete olan Clarin’de okudum bunu..Gazeteyi bir açtım, “İşte Michael Jackson’un çocukları” yazıyordu. Hayır, ben bunu kabullenemiyorum. Ben Komünizm taraftarlığı yapmıyorum, ben insanlardan, Küba halkından, bu dürüst, asil halktan yanayım."

Hiç yorum yok: