8 Temmuz 2008 Salı

Güiza

Güiza'yı İspanya Ligi'nde daha önce izlemedim. Yaşı kadar gol attığına göre hele hele İspanya Ligi'nde iyidir kötüdür demek ne kadar doğru onu da bilemiyorum. Ben onu sadece Euro 2008'de izleyebilme fırsatı buldum. Torres ve Villa gibi forvetlerin ardında yer aldı. Oyuna sonradan girdiği maçlarda hayli etkiliydi. Boş koşularıyla pozisyonunu kendi yaratan bir oyuncu izlenimi verdi. Kaleye sırtı dönük forvetlerden değil. Genellikle aut çizgilerine kadar indiği dikkatimi çekmişti. Ama ceza sahasının hemen önünde topla buluşup dönüp vuracak oyunculardan değil. Bir diğer görebildiğim özelliği ise bencil olmamasıydı. Almanya maçında kale dibinde Senna'ya akıl dolu bir pası var, kim Euro 2008 finalinde böylesi bir pozisyonu arkadaşına ikram eder asıl önemli olan özelliği de bu bence. Güiza'nın bencil olmadığını düşünüyorum, sorun çıkarmayacak bir oyuncu aldı bence Fenerbahçe. İşini yapar çekilir köşesine.

Hiç yorum yok: