17 Ağustos 2008 Pazar

Kombine almak ya da almamak

Sezonun başlamasına az kaldı, halen kombine kart almadım. Baktım fiyatlarda almış başını gidiyor. Geçen yıl ödediğim ücretin 3'te birine yakınını daha üstüne koymam gerekecek. Almamaya karar verdim. Derken sezonun ilk resmi maçı geldi çattı. Uzun yıllar sonra yeniden semtin kıraathanesinin yolu tutuldu. Beşiktaş rakip karşısında ne yapar diye değilde bakalım kahve beni kombine almaya itecek mi diye gittim aslında. Fenerbahçe MTK maçındaki kalabalığın yarısı yoktu rahat rahat geçtim sandalyelerin arasından... Maç başlamaya yakın kahveci geldi topladı 5 YTL'yi. Sağlık olsun diyerek geçiştirdim ki sahaya Beşiktaş çıktı bir alkış, bir tufan, millet ayağa kalkıyor, baktım şöyle bir milletin üstüne, o sıcakta atkı forma sanki maça gelmiş. Alkışlar kesilip maç başlayınca saçma sapan teşhislerde peşi sıra gelmeye başlıyor, arada ekranın altındaki reklamlarla ilgili kanalın anası bacısı haklı olarak .ikiliyor. Neyse tam rahat rahat maçı seyredicez dedik kahveci elinde çay tepsisi habire önümden geçiyor, bir iki eskrimle sıyrılıp maçı izliyorum ama sabır taşı olsa çatlar. Bu ne istek arkadaş bir çekil maç seyredelim, uyarsan lafı koyar ne de olsa mekan sahibi. Bu arada Beşiktaş rezalet oynuyor yine. Maç seyredilecek gibi değil. Düşünüyorum kombine alsam mı almasam mı? Futbolun boku çıkmış arkadaş kulüp kalkınacak diye illa herkes imkanları doğrultusunda mı sınıflandırılacak. Eski açık almak, bir bakıma mantıklı gibi ama bunun yağmuru var, soğuğu var. Deplasman takımının sesini duymak var. Ben Beşiktaş'ı kapalısı yüzünden sevmişim, bedelini ödemek gerek elbette ama biraz daha insaflı olsalardı ya şu zam konusunda. Şimdi it kahvede otur sandalyeye fosur fosur dumanın içinde, abuk sabuk yorumlara köle izle maçları. Yok öyle değil eve al lig tv izle dersen amaç uzanıp maçı izlemek değil zaten. Tribünden izlemek maksat. Yine imkanlar zorlanacak, taksitler hesaplanacak. Söylesen tesiri yok, sussan gönül razı değil.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bu resmi ben çekmiştim...Sene sanırım 2006 idi, bir kahvede maç izlerken çekmiştim. Ek bilgi olarak sunayım dedim :-)