26 Eylül 2008 Cuma

Bundesliga Eziyeti

Televizyonun sesini kısacak kadar rahatsızlık veren bir spikere ben rastlamamıştım ama çevremde birçok insan "Vallahi sesini kıstım" diyordu epeydir. Ben de artık tv'nin sesini kısarak maç izlemiş bir futbolseverim. İlk kez Kanal 24'ün maçlarında televizyonun sesini kısmak zorunda kaldım. Bundesliga'yı anlatan abinin ses tonu da, maçı anlatışı da, heyecanlı pozisyonlardaki donukluğu da bu kararı almama sebep oldu. Evet fare dağa küsmüş dağın haberi yok belki ama benim gibi düşünenler de vardır mutlaka. Sık sık gecenin bir yarısı çıkardı Mesaj TV'de Dünya Kupaları tarihçesi diye bir program ve sanki o maçı canlı anlatıyormuş gibi bir abinin sesi gelirdi siyah beyaz görüntülerin ya da Zico zamanlarındaki Brezilya'nın üstüne. Boş bir odada yankı yapan ses o kadar çiğ dururdu ki ne izlediğinizden çok duyduklarınıza kilitlenirdiniz. Bence Kanal 24'ün spikeri de tıpkı Mesaj TV'de 80'lerdeki maçı seslendiren spiker gibi yani çok ama çok başarısız.

Hiç yorum yok: