2 Aralık 2008 Salı

Ben Ölmedim Daha

Sabah Kadıköy Süreyya Sineması'nın daha doğrusu Süreyya Operası'nın yolunu tuttum. Malum Uefa Finali'nin logosu ve biletlerinin tanıtımı vardı. Salon beklediğimden boş, gelmesi beklenen bazı isimler yoktu. Aziz Yıldırım dayısının vefatı, Can Bartu ise ateşli hastalığı nedeniyle toplantıya katılamadılar. Başkanlar, yöneticiler çıkıp şöyle güzel bir organizasyon, böyle güzel organizasyon, emeği geçenlere teşekkür ederim diye özetlediler durumu. Sonrasında Bülent Korkmaz davet edildi ve UEFA kupasını kaldırdığında neler hissettin diye bir soruyla muhatap oldu ki ben bu sorunun cevabını belki binlerce kez duymuştum. Sadece zaman geçsin, soru sormuş olmak için soru sorayım diye yöneltilmişti. Soruyu soran ablanın güzelliği bu ızdıraba katlanmamıza fazlasıyla yeterliydi tabii. Neyse asıl takıldığım konu Roberto Carlos'un ikide bir sahneye davet edilmesiydi. O da sıkılmış olacak ki salonda hadi Carlos gel sahneye fotoğraf çektirelim diyenlere cevabını yapıştırmayı uygun gördü. Bülent Korkmaz Uefa Kupası'nın temsili ilk biletini alırken foto muhabirleri R. Carlos'unda sahnede yer almasını istediklerinde R. Carlos "Ben fotoğraf çektirmek istemiyorum. Bu finalde oynamak istiyorum" diye cevapladı. Önce salonda bir sessizlik sonrasında da alkış tufanı koptu. Bunun altında "Ben futbolcuyum lan! Yetti artık reklam ürünü gibi kullandığınız. Ben daha ölmedim. Reklam yıldızı olmaya gelmedim. Hatırlatırım ben hala Roberto Carlos'um" düşüncesi vardı. Toplantının kıssadan hissesi budur. He bir de Can Bartu aynı gün Beşiktaş'a 2 gol atıp Galatasaray'a da 32 sayı atmış. Bunu da öğrenmiş olduk. Evet bilmiyordum.

Hiç yorum yok: