3 Aralık 2008 Çarşamba

Fulya Furyası!!!

Şu günlerde Beşiktaş'ın gündeminde Fulya Projesi var. Oldum olası ilgilenemedim. Nerede görsem okuma gereği dahi hissetmedim. Kulüp şu kadar kazanacak, bu kadar kazanacak haberleri beni hiçbir zaman cezbetmedi. Konu nedir ne değildir, Yıldırım Demirören yılda ne kadar bekliyor, muhalefet ne diyor. İhale süreci, mahkemeler, kaç kat Beşiktaş'ın kaç kat kimin hiç umrumda olmadı. Sadece Beşiktaş içinde değil bu ilgisizlik. Galatasaray'ın şu şirketle ortaklığı Futbol A.Ş'nin yatırımları, Seyrantepe'de TOKİ ile ilişkiler, Fenerbahçe'nin Ataşehir'deki salonu, ayrıntıları hep bana boş geliyor nedense. Kulüplerin bu işlere bulaşmasına bir türlü anlam veremiyorum. İnşaat şirketi miyiz biz ne işimiz var plazalarla, katlarla, AVM'lerle. Ama ileride başarılı olacağız şu kadar para gelecek, o zaman kimleri kimleri alacağız diyeceksiniz. Beni para yüzünden oynayacak, Beşiktaş'ı bu yüzden tercih edecek futbolcu da cezbetmiyor ki. Bu tribünler geçen sene en çok Baki'yi sevdi.
Kulüplerin başarılarını pazarlamasına eyvallah, forma satışına eyvallah, altyapıdan futbolcu yetiştirip yüksek fiyata satmasına eyvallah, İnönü Stadı'nı müze gibi kullan gezdir milleti eyvallah, ama plaza yapıp hem insanların midesini bulandırma, hem de inşaatçılık oynama.

Hiç yorum yok: