14 Şubat 2009 Cumartesi

Antiazizcilik...

Turgay yine bilgilendirdi sağolsun. Fenerbahçe'de sular kaynamaya devam ediyor. Tribünlerdeki bölünmüşlük had safhaya ulaşıyor. Genç Fenerbahçeliler Aziz Yıldırım'a karşı cepheyi genişletmeye çalışıyor. Aziz Yıldırım'a akıl sır erdirmek zor. Şu grubu kendine rakip gördü, o uğraştıkça bu grup prim yaptı. Prim yapınca Aziz Yıldırım'ın rakipleri de bu gruba daha sıcak gelmeye başladı. Genç Fenerbahçeliler'e kimse kızmasın bence. Neyse bu benim şahsi görüşüm tabii... Mevzu açılan yeni antiaziz sitesinden doğuyor aslında. Bu sitenin amacı belli isminden de anlaşılacağı üzere. KFY bu durumu eleştiren bir yazı yazmış. CK'da yazmış. Yine bana göre en tutarlı yolu KFY izlemiş. Yazıda şu nüans çok önemli "Severiz sevmeyiz mevzu bahis Fenerbahçe'yse..." çok doğru bir tespit. KFY adına yakışır bir duruş sergilemiş ama CK için aynı şeyleri söyleyemem. Bağlantılar kısmına izinsiz koyulduklarını belirtmişler. Bağlantılar kısmı internette ne anlama geliyor ben mi yanlış biliyorum acaba... CK'nın tepkisini anlayamadım. Bir panik havası sezdim. Unutmadan Feder de gayet güzel anlatmış derdini. Saflaşılıyor Fenerbahçe tribünlerinde... Daha çok olaya gebe bu işler. Bekleyelim görelim.

Hiç yorum yok: