4 Mart 2009 Çarşamba

Fenerbahçe Gel Buraya

Kupa finali BJK-FB gibi. Bundan iyisi kimilerine göre GS-FB eşleşmesi olacaktır. Ama benim gibi maç kadar tribünlerdeki rekabeti de önemseyenler finalin iki açıdan da tatmin edeceğini düşünüyordur. İzmir'deki final tribünlerde gördüğümüz kalabalık açısından unutulmazdı. Yarı yarıya... O gün İzmir Atatürk Stadyumu'nun tribünleri sahaya uzak olmasına rağmen hafızalarımızdan silinmedi. Özellikle bu kadar kalabalık sarı lacivert topluluk daha önce görmemiştim. Maç öncesi çimenlerde yatarken "Fenerbahçeliler çok az, otobüs sayıları bizim otobüslerimizin yarısı" demişlerdi. İçeriye girdiğimizde gördüğümüze inanamamıştık. Sarı lacivert tribünler tıklım tıklımdı. Neredeyse sarı lacivert dışında bir renk ya da koltuk görünecek kadar dahi boşluk yok. Boca Juniors tribünleri gibi. Bizim tribünler daha dolmamış. Fenerbahçe tribünleri kadar da dolmadı zaten. Ama sesimiz daha çok çıktı. Maç sonrası konuştuğum Fenerbahçeli arkadaşlar sesiniz gelmedi, rüzgar sesimizi stadın dışına itti, sonlara doğru bağırdınız demişlerdi. Yarı yarıya bazı şeyleri daha net ortaya koyuyor sanıyorum. Velhasıl sözü Kayseri'deki finale getiricem. Bu saatten sonra Fenerbahçe de Beşiktaş da elenmez kupadan. Kayseri'de yeni stadyumda BJK FB sahada kapışadursun, tribünlerde de büyük rekabet olacağı kesin... Bir yolculuk daha çıktı şimdi bize.

6 yorum:

ergin aslan dedi ki...

Hahaha... Fenerbahçe gel burayaaa... :)))

ergin aslan dedi ki...

:))) Fenerbahçe gel burayaaaa

taksim dedi ki...

hala unutamam o maç öncesi stadın önünden otobus kaldırma rezaletini.. hınca hınç otobüslere saldıran taraftarları, o saldıran taraftarları elek gibi eleyip adamlarını otobüse alan abileri, diğer abileri -burasını yazmamak daha doğru, benim açımdan deplasman jargonunun Beşiktaş tribünleri açısından bitmiş olduğu an'dır o an- ve tabiki efsane Sarı 403'ü unutmak zor..
sitemim var evet, ama hepsi kendi içimdedir.. abiler de abilerdir..

Stadın etrafındaki çimleri seviyorum, oturmak falan güzel.. içerisi de bambaşka tabi.. o gün o mahşer alanı bambaşkaydı ama, o kadar büyük stad olmasına rağmen, erciyes seyircisi bile bana fazla gelmişti gçen sene..

Kayseriye hazırlanmaya başlayalım şimdiden.. Yeni bir efsane gün daha bizleri bekliyor sanıyorum.

Çocuklar İnanın, İnanın Çocuklar..

Pamukk dedi ki...

final kesin Kayseridemiki? tarihini bilen?

1903 dedi ki...

Yeni stadyum olması nedeniyle Kayseri olur gibi geliyor. Öyle diyelim öyle olsun. İzmir olmaz artık daha önce BJK-FB finali gördüler... Bursa olmuştu, Ankara suni çim, Trabzon uzak, Adana sanmıyorum, Antalya mümkün değil, Sakarya güzel ama ufak stad, İnönü ve Saraçoğlu olamayacak, Denizli kaldıramaz bu maçı, doğudan zorluyorum aklıma gelen bir yer yok. Kayseri olur 1'e 1.05 verir:)

sekerse tehlike dedi ki...

bu tribün fotosu fener bjk maçı mı yoksa izmirde oynanan fener trabzon maçımı