25 Haziran 2009 Perşembe

Nihat Kahveci Gelirse

Çeşme'de anlaşmış Yıldırım Demirören ve şürekası ile. Eşi yüzünden gelemediğini söyleyen Nihat, "gelmem, burası güzel" ayaklarını bırakmış. Bunda ödenen paranın büyüklüğü de önemli şüphesiz. "Ben bir eşime sorup geleyim" demiş. Nihat Kahveci gelirse Beşiktaş kadrosunu güçlendirmiş olacak. Şampiyonluk sonrası yediği onca yumruğu temizlemez tabi. Nihat geliyorsa bu sezon forvette bir sıkıntı yaşanmayacak demektir. Geçen sezonda yaşanmıyordu bir sıkıntı bana sorarsanız. Yabancı kontenjanının açılması için de önemli bir adım bu. "Artık Bobo'yu satarlar" diye düşünüyorum. Yabancı kontenjanını açmak için Bobo'yu satmanın saçmalığını uzun uzun yazmak bile istemiyorum. Satanda gram beyin olmadığını iddia edip bitireyim. Bobo gibi kaç futbolcu var ki Türkiye'de. Velhasılı kelam Nihat gelsin. Ben de kombine alayım. Severim Nihat'ı yan yatarak gol sevinci yaşamayı bıraktığından bu yana.

Hiç yorum yok: