20 Eylül 2009 Pazar

Beşiktaş: 0 - 1 :Kayseri


Geçen seneden bu yana değişen saha içindeki adamlar mı diye düşünüyorum. Şöyle bir soldan sağa, yukarıdan aşağıya bakıyorum bulamıyorum eksik. Nihat, İsmail Köybaşı, Tabata, İbrahim Kaş, Fink, Ferrari, Rıdvan... Daha bir senelik Beşiktaş'lı olmamış Yusuf ve Ernst hala bu takımda. Saha içinde bir aksilik yok. Gidenlerle kıyaslıyorum Gökhan Zan, Cisse, Serdar Kurtuluş... Yok kadro da bir sıkıntı. Hoca hala Mustafa Denizli. Oynadığın takımlar arasında geçen seneden farklı tek takım Galatasaray.
Gaziantep, Antalya, Kayseri, İBB geçen seneden daha mı iyi? Rıdvan Dilmen geçen seneki lig Beşiktaş'ı kandırdı diyor. Bu sene çok farklı diyor. Beşiktaş daha ligi kaliteli yapan takımlarla oynamadı bile. Bursa, Diyarbakır, Eskişehir, Manisa, Fenerbahçe...
Bu takım bir anda özgüvenini yitirmiş. Hazır değil takım. Mustafa Denizli nasıl bu kadar zamanda hazırlayamaz takımı aklım almıyor. 4 maçtır golü yok Beşiktaş'ın. Beşiktaş İnönü'de gol atamadı. Doğruları da kaybetmişiz. Mesela Ekrem sağ bektir, Holosko açıktan gelir. Tello orta sahaya daha yakındır. Serdar Özkan Holosko'nun yanından geçemez. Yedek beklemelidir. Nihat hemen hazır edilebilmedilir bu kadar zaman geçmiş aradan, neden hala hazır değildir. 10,5 numara almak için neden geç kalınmıştır. Mustafa Denizli'nin geçtiğimiz sezon abisini kaybetmesi, çok yorucu bir sezon geçirmesi 26. hafta stresi yaşaması, 3 büyüklerde 3 şampiyonluk ve iki kupa sonrası bir rehavet mi söz konusudur gibi sorular var kafamda. Demirören'e rağmen birşeyler başarmış bir organizasyon nasıl bu kadar dip yapıyor ben anlamıyorum. Biri gelse dese Beşiktaş neden böyle cevabım yok. Böyle saçma sapan bir sezon yaşıyoruz işte.
Sonunda kapalı ortadan da istifa yükseldi. Ocak ayı oldukça yoğun geçer artık. Demirören'e tavsiyem 20 tablet...

Hiç yorum yok: