26 Eylül 2009 Cumartesi

Eski Biletler

1996-1997 sezonunda 14-15 yaşında tek başıma gittiğim maçın biletleri. Şimdiki nesilden o yaşta olup da giden var mıdır diye düşünürken, Nilay Yılmaz'ın 6 yaşında Bursa deplasmanı macerası geldi aklıma:) Milliyet Gazetesi yazarı -halen öyle sanıyorum- 6 yaşında tek başına Beşiktaş'ın Bursa deplasmanına gitmiş. "Hadi canım nerede okudun, link ekle" deseniz yapamam ama hatırlayanlar varsa yardımcı olsun. Bizim ve birkaç nesil öncemizin futbola merakı daha başkaymış. Bilet biriktirmek bana abi yadigari. Onun arşivi de eklerim arasıra. Çekmecelerde yok olup gideceğine burada tarihe bir iz olarak kalsın.
İş bu posta konu olan 4 biletten 3'ünde neler yaşandığını biliyorum da Fenerbahçe Beşiktaş biletine dair kafada hiçbir iz yok. 30 Eylül 1995. Biletin arkasında 2-0 yazıyor. Yenilmişiz! Enteresan.
20 Ağustos 1996 yılındaki Dinamo Minsk maçı hiç unutulur mu? Rasim Kara'lı Beşiktaş. Yeni Açık'ta "Ateşini Yolla Bana" tezahüratları. Yendiğimizi hatırlıyorum. Arkasına not düşmemişim biletin. Amokachi'nin ambulans girişinden stada girerken helikopter ile maça özel olarak yetiştirildiği anonsundan sonra Danieeeel Amokachi-kachi tezahüratları hala aklımda.
16 Şubat 1997. Beşiktaş-Fenerbahçe. Ertuğrul Sağlam'ın kafa golüyle 1-0 aldığımız maç. Son dakikalarda gelen gol sonrası İnönü Stadı'nda yanan meşaleler. Kapalı'nın köşesi Fener'in.
29 Ekim 1996. Beşiktaş-Legia Warszawa Okul töreninden kaçıp İnönü Stadı'na 09:00'da varış. Akşama kadar kuyrukta beklemece. Polonya taraftarlarının bayrakları eski açıkta. Yine yeniyoruz.

3 yorum:

Valeriy Lobanovskyi dedi ki...

Legia maçı adamın birisinin polisten kafasına cop yediği maçtı yanlış hatırlamıyorsam :)

ergin aslan dedi ki...

Nilay Yılmaz o lafı serencebeye söylemişti:) serencebey arşivlerinden bulunabilir...

1903 dedi ki...

@sasha

Ben unutmuşum sen unutmamışsın