30 Ekim 2009 Cuma

Geçmiş Zaman


Neden Fenerbahçe Stadı'nda oynamışız anımsayamadım ama Hikmet'in uzaktan attığı enfes gol çat pat gözlerimin önünde. Tek başıma gidip liseden arkadaşları görmüştüm statta. Maraton Tribün olarak geçse de bizim maç olunca alışkanlıktan mıdır 'Kapalı Tribün' yazılmış biletin üzerine. Sağ kanatta oynayan Erkan'a "Erkaaaan, Erkaaaan" diye seslenen bir grubun sürekli el sallaması ve Erkan'ın da tüm saflığıyla her seferinde onlara el sallaması da kalmış aklımda. Dün Devler Ligi'ne bakarken Erkan gibi o gün maçta oynayan Rahim ile Oktay'ı da gördüm. Toshack daha yeni yeni Nihat'ı keşfetmeye başladığından son dakikalarda forma şansı veriyordu. Biletin arkasına düştüğüm notta Hikmet, Ohen ve Oktay'ın iki golü ile karşılaşmayı 4-1 kazanmışız. Zaten genelde hep kazanıyoruz Ankaragücü maçlarını. Ümit ediyoruz ki yine zorlanmadan kazanalım ve Salı gününe morall hazırlanalım.
Not: İnternetten ertesi günün gazetelerine baktım da şöyle bir haber vardı, bu da ilginç.
"Yönetime protesto Beşiktaş- Ankaragücü maçı öncesinde taraftarlar yönetimi kapalı tribündeki numaralı bilet uygulaması nedeniyle protesto ettiler. Tribünde, "Yönetim uyuma, kapalıya dokunma" yazılı pankart açan tarafarlar, yönetimin bu konuda duyarlı olmasını istediler"

Hiç yorum yok: