2 Kasım 2009 Pazartesi

"Hölle" Olsa İyi Be

Wolfsburg cehennemde demek istemişler herhalde. Şu cehennem kelimesini Avrupalı'lar kullanınca aklıma hep ASY gelir. O nedenle çok da önemli değil buralarda onların cehennem benzetmesi.

Yarın İnönü Stadyumu'nda yine çok önemli Avrupa maçlarından birine çıkacak Beşiktaş. Daha önce bu denli tamam-devam maçı oynadık mı Avrupa'da hatırlamıyorum.

Hatırladıklarım hep eve dönüş yolunda aklımda kalanlar. Nasıl da boş heveslerdeymişim mırıldanmaları.

Lise 1 kışında PSG, Göteborg galibiyetleri sonrası gecenin körüne kadar Eurosport'ta özetleri beklediğini de hatırlar bu kafa aslında. Yabancı spikerin ağzından çıkacak Beşiktaş kelimesi uğruna okula geç kalmalar, kameraya takılacak bir tribün görüntüsü çok önemliydi benim için. Hala da öyle. Avrupa kanayan yaram hala.

En açı biziz zafere bu memlekette. Yarın İnönü'yü hayal edebiliyorum. Tıklım tıklım her taraf. United maçı gibi olmayacak bu sefer. Kafada soru işareti yok artık. Ne olacak , ne bitecek, yenilsek de gitse şu adam mantığı uzaklarda artık. Her gol sonrası bir bayram tebriği gibi farz ve taraftarca da bu ısrarlı ve anlamlı duruş yeterli.

Bu sefer medyatik olayım, duruşumu göstereyim toyluğu da olmayacak kapalıda. Maça konsantre, kavgasız, gürültüsüz yalnızca gole kilitlenmiş bir kalabalık bekleyecek Wolfsburg'u.

Cehennemden anladıkları ne bilmem ama onlara cehennemi aratacak yarın İnönü. Ben öyle hissediyorum. Bu blogda bir kaç kez yazmıştım herhalde. Bülent Timurlenk'ten duymuştum Jock Stein'ın sözünü beğenmiştim ama Jock Stein Beşiktaş tribünlerini görseydi der miydi diye de sormuştum kendi kendime: "Ben gol atan tribün görmedim"

1 yorum:

The Eagle Abroad dedi ki...

o adam sagsa, manu-barnsley macinda gormustur :))