3 Kasım 2009 Salı

Kaderin Bu Çekeceksin

Yaşım dayandı 30'a. Her Avrupa Kupası gününde evden çıkarken nasıl döneceğimi bile bile maça gitmekten usandım abiler. Her maç sonrası stat çıkışında bindiğim dolmuştaki Beşiktaşlılar'ın isyanına şahit olmaktan yıldım. Eve dönerken boynumdaki atkıya bakıp içinden yine yenildiler diye .aşşak geçen esnaf bakışlarından tükendim. Bırak galibiyeti bir gol pozisyonu heyecanı yaşayamadan, tribünde sanki pozisyona giriyormuşuz gibi, bok varmış gibi, kendimizi kandırmaktan, hep beraber ayağa kalkıp oturmaktan bıktım abiler. Avrupa Kupası maçlarında İnönü çıkışlarında yaşadığım 30 yıllık .öt oluş yürüyüşünde emeği geçen her futbolcuya, teknik direktöre teşekkürler. TSL'de ittire ittire kazanılan galibiyetlele yetinme zamanı şimdi.
Teşekkür ederim Sacri

2 yorum:

Sacripante Re dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sacripante Re dedi ki...

Canım kardeşim isyanına hak vermemek elde değil. Haddim olmayarak küçük bir Türkçe düzeltmesi yapmak isterim. Sanırım yazında "tamah etme zamanı" derken "yetinme zamanı" anlamında kullandın. Ama birçok kişinin de yaptığı önemli bir hatadır ki; "tamah etmek: yetinmemek, açgözlü olmak" anlamına gelir. İşgüzarlık etmek istemem. Sadece katkı yapmak amacım. Sevgiler...