24 Ocak 2010 Pazar

Başarılarınızın Devamını Dileriz!!!

İnsan uzun yıllar kendi kendine yalan söylerse an gelir o yalanını gerçek zanneder. Tıpkı Yıldırım Demirören'in kendi yalanına kendinin inanmış olduğu gibi. Ben aşağıdaki sözlere kendisinin inandığına can-ı gönülden inanıyorum. Gerçekten kendisinin başarısız olmadığını düşünüyor. Hatta bu kez bir adım daha ileri götürüp başarılı olduğunu iddia ediyor. Biz mesela kendisini dışarıdan izliyoruz ve başarısız buluyoruz. Yoksa biz içinde miyiz? Dışarısı neresi ki? Kendisine Yeni Türkü'den şu şarkıyı hediye ediyor, başarılarının devamını diliyorum.

ya dışındasındır çemberin
ya da içinde yer alacaksın
kendin içindeyken
kafan dışındaysa
çaresi yok kardeşim
her akşam böyle içip kederlenip
mutsuz olacaksın
meyhane masalarında
kahrolacaksın
şiirlerle şarkılarla kendini avutacaksın
ya dışındasındır çemberin ya da içinde yer alacaksın
“Kendimi dışardan izleseydim, hem sportif hem de idari yönden başarılı bulurdum.”
By Yıldırım Demirören

1 yorum:

Burak Eken dedi ki...

Dışarı derken, Beşiktaş'ın dışını kastediyor sanırım. Bence haklı. Çünkü Yıldırım Demirören'in yaptığı işler, rakip takımlar için gayet mutluluk verici.