21 Şubat 2010 Pazar

1-1 Eksiliyor Bir Şeyler

Güneş doğmuyor akşam olmuyor .bne cimbom inönüye neden gelmiyor diye bağırırdık, gelemezdi, dolduramazdı. Gelir bağıramazdı. Oy farfara farfara söyler giderdi. Tribünde biz ezerdik. Yıllar geçti, çok şey değişti. Galatasaray taraftarı İnönü'de en iyi deplasman taraftarı unvanını aldı bence. Bu blogu takip edenler kızmıştı Fenerbahçe maçı sonrası yazdıklarıma. Kimse kızmasın zaten benim gibi tribün analizi yapan da kalmadı, kimse gocunmasın. Ne önemi var taraftarın zaten!!!
Maça gelince beraberlik hakkı gibiydi. İlla bir galip çıkartmak gerekirse Beşiktaş daha yakındı. Alsa kimse hak etmedi diyemezdi. Galatasaray hicbir sey yapmadan aldı puanı. Top iceridenmiş golmüş diye yazmaya gerek bile yok. Arsivlerde birbirlerini yediler olarak anılacak nasılsa. Belki Erman yazar o da kovuldum diye.
En büyük üzüntüm Beşiktaşın başarısızlığına üzülememem. Ben böyle değildim kongreden sonra değiştim. Sağlam Besiktaslı değilmişsin demek diye suçlar oldum kendimi. Demirören antipatisi nasıl olur da Besiktasın önüne gecer diye soruyorum kendime. Çarşı Beşiktaş'ın önüne geçti diyenlere kendimi anlatmam da problem yok ama derdim cidden o değil. Benim sevgimden birşeyler eksildi bunu Galatasaray maçında bir kez daha anladım. Demirören gidene kadar savaşacağım kendimle ama biliyorum orada da mağlubiyet düşer payımıza, Demirören galip çıkacak.

Hiç yorum yok: