7 Mart 2010 Pazar

Emenike Emenike Şampiyon

Bank Asya'ya düşen bir takımın ismi kesin olarak belliyken bence artık Bank Asya'dan Süper Lig'e gelecek ilk takım da belli. Sırf bu adamı izlemek için bile Kartalspor maçına gitmeye niyetliydim ama olmadı. Onun golü ile İstanbul'dan Karabük'e üç puanla dönüyor takımı. Seneye İstanbul'a defalarca gelecekler nasılsa ama o bu takımda kalır mı emin değilim.

İlhan Cavcav'ın bu Nijeryalıyı Güney Afrika ' nın 2.lig takımı Fc Cape Town'da bulduğu söyleniyor. Gençlerbirliği'nde yabancı limiti dolduğundan Karabük'e önermiş. Bu sene sonunda da kontratı sona eriyor diye biliyorum. Karabük'te mi kalacak, Cavcav Gençler'e mi alacak, yoksa başkasına mı yar olacak hep birlikte göreceğiz.

2 yorum:

Yiğit Berk dedi ki...

emenıke sezon basında gıresuna denenmeye gelmıstı.ama yuksel yesılova begenmedı ve yolladı.Bız antremanlarda ızlerken agızımız acık kalıyordu.ama yuksel hoca begenmedı ve yolladı.Emenike suanda Gıresunda olsa fabıanoyla beraber bu lıgın tozunu attırırlardı.

dugenci dedi ki...

Boznervis onceligi Karabükte ya da zaten aldı diye biliyorum ben...
Memleketimin takımı diye demiyorum 2. düşüşü neyse de ilki feci yapmıştı bizi. İnşallah kalıcı oluruz bu sefer...