14 Nisan 2010 Çarşamba

.bn. Mevzusu Üzerine Tahliller

KIZIL: Başkan, sözlerinin arkasında mısın?
DEMİRÖREN: Evet, arkasındayım.
KIZIL: Başkan attığın mesajın futbolla ilgili olan kısmı önemli değil. Yanımızda olursun olmazsın, desteklersin desteklemezsin senin bileceğin iş. (.bn.) kelimesinin de arkasında mısın?
DEMİRÖREN: Ben öyle bir şey yazmadım.
KIZIL: Başkan elimde mesaj var. Kısaltılmış olarak (.bn.) yazmışsın.
DEMİRÖREN: Onu ben yazmadım.Mesajı başkasına söyledim o yazdı. O kelimeyi kendisi yazmıştır. Yanlışlık olduysa özür dilerim.
KIZIL: Madem özür diliyorsun, o zaman sorun yok.

Yukarıdaki diyaloğa sebep olan Demirören'in Mahmut Özgener'e Trabzon maçı sonrasında atmış oldu mesajmış. Mesajda "o Levent .bn.si yanında olduğu sürece bizden sana destek yok" demiş. Şu bizim gıptayla baktığımız makamlarda nasıl insanların oturduğunu dünya alem görsün. Adama .bn. diyorlar, .bn. dediğinin belgesi var. Bu arada böyle bir .bn. yazıldığını da ilk defa görüyorum:) i... orjinalidir aslında:)
Özür diledi diye affediyor. Ne mahkemeye veriyor, ne de üstüne gidiyor. O koltuklarda oturmak adına her türlü şeyden ödün veriyorlar. Demirören'e ne demeli? Yazdığın şeyin arkasında dahi duramıyor. Başkasına söyledim o yazdı demek, olaydan böyle sıyrılmak en kolayı. Ben araba kullanıyordum yanımdakine yav şu adama bir mesaj atar mısın dedim, o da yazmış atmış işte:)) Ben o adamı bulurum, sana küfür edenin bizim kulübümüzde işi yok demiyor. Bunu demediği halde Levent Kızıl tamam özür diledin ya sorun yok diyor. Başka bir yerde ben bunun acısını çıkartırım, koz olarak kullanırım diye kendine .bn. dedirtiyor. Bu hayat ne garip arkadaş.

Bir de olayın Mahmut Özgener tarafı var tabii. Senin yanındaki adama .bn. diyorlar sen de telefonu koşa koşa Levent Kızıl'a götürüp bak sana ne dediler gördün mü? .bn. yazmış aç konuş bakalım ne diyecek? Senin yanındaki adam için böyle konuşmaları seni rahatsız etmiyorsa sende de bir hata var Mahmut Özgener. Yani başkansın futbolun başındaki adamsın telefonuna küfürlü mesaj geliyor aç telefonu sen kimsin diye fırça çek Demirören'e ama yok onu yapamıyor.

Ben hiç anlamadım arkadaş bir .bn.lik var ama ben çözemedim.

1 yorum:

Factotum dedi ki...

başkan YD haksız degil aslında ama uslup kotu olmus :/