7 Temmuz 2010 Çarşamba

Vuvuzela Başa Bela

Orhan Yıldırım yazmış Fanatik gazetesinde; İnönü Stadı'nda bu sezon vuvuzelalar ötecekmiş. Top rakipteyken öttürülmeye başlanacak, Beşiktaş akın ederken ise ses kesilecekmiş. Rakipleri rahatsız etmek amacıyla çalınacak olan vuvuzelalar Beşiktaş'ın temposu düştüğünde de devreye girecekmiş. Ses tonunu teşvik edici şekilde ayarlamak kaydıyla.

Haydi diyelim ki yukarıdaki fotoğraf geçen sezon ortasında Manisa deplasmanından yani bizim tribüne girmişliği var vuvuzela denen illetin, zaten kulüplerin rengini taşıyan ördek sesi çıkaran o garip aletlerden daha kurtulamamışken bu kafa ütüleyici öttürgeçlerin stadımıza girişine (özellikle kapalı) hiç sıcak bakılacağını zannetmiyorum. Hepsini geçtim girdi ve millet öttürmeye başladı, ulan Beşiktaş'ın temposunu arttırmak için nasıl bir melodik ses çıkartacak? Hüsnü Şenlendirici bile becerememişken bizim tribünde var mıdır öyle bir babayiğit? Hayır yaratıcı tribünüz, bestekarız vesaire ama vuvuzela mevzusu başka...
İlla ki hücum borusu istiyorlarsa da ; "Dat diri dat dat, dat diri dat dat, dat diri dat dat, daaaaaa dat!..."

1 yorum:

BEERREGULAR dedi ki...

müsait zaman yoktu buna ancak yazıyorum.. çinli kardeşler yapıyorlar ya bu vuvuzillileri bunlar daha şimdiden kulis yapmaya başlamışlar organizasyonlarda kullanılsın diye.. ya arkdaş işçi dostuyum, emekçinin ekmek parasının yanındayım ama bunlar iş tutup para kazanacak diye kulaklarım yırtılsın istemiyorum ben arkadaş.. sokmasınlar kapalıya.. valla çok olay çıkar.. ben şimdi maç başına ortalama 6-8 lt bira tüketiyorum kulağıma üflerlerse valla girişirim.. örfüne adetine s.kucam bu afrikalı kardeşlerin hayatımızı mahvettiler.. çok korkuyorum bu illetten ben nolur gelmesin ya..