14 Ocak 2011 Cuma

Aykut Kocaman Bırakır Mı?

Röportaj yapacağımız günü kendisine iletmeden, röportaj yapacağımız yere gitme salaklığına imza atmıştım o gün. Üsküdar'da çok sevdiğim bir abimle birlikte Aykut Kocaman'ı bekliyorduk. Yaptığım hataya rağmen sağolsun Beykoz'daki evinden kalkıp gelmişti. Zaten çok seviyorduk, verdiği röportajlarda hep aklı başında futbolseverlere hitap ediyordu. Ankaraspor'dan istifa edişinin üzerinden bir ay geçmemişti.
Neler yaşandığına dair konuşuyorduk. Ankaraspor'dan istifa edişinden tutun da teknik direktörlük hayatına ve Türkiye'deki futbol anlayışına dair inanılmaz bir röportaj olmuştu. Kendisini büyük bir zevkle dinlemiştik.

İstifasını anlatırken şöyle bir cümle kurmuştu. "Lige kötü başladık. Bir türlü düzeltemedik bu gidişatı. Camianın bana olan inancını kaybettiğini gördüğümde karar verdim. 'Olmuyor işte' demedi kimse ama ben o düşüncenin insanlarda hakim olduğunu hissettim. Hissettiğim anda da istifa ettim."

Hiç yorum yok: