20 Mart 2011 Pazar

Tayfur Yastığa Başını Koyduğunda

Tayfur Havutçu bu gece kafasını yastığa koyduğunda 9'da 9'un hayalini kuruyordur eminim. Bu kadro güzel bir hayat kadını gibi. Güzel vakit geçirtir, geleceğin olmaz ya, hani sonunu bildiğin halde hayal kurdurtur adama. İşte öyle birşey Beşiktaş kadrosu.
Tayfur'un sorunu bu kadro değil elbette. Sorunu sezon sonunda kesin olarak görevini gelecek teknik adama bırakacak olmasında da yatıyor. Ya da biz öyle sanıyoruz. Yönetim bizi yerliden yana değiliz diyerek ters köşeye yatırıyor. Ben bugün kapalı tribününde açılan 100. Yılın Kaptanı Uçur Kartalı pankartını görünce aklıma düştü bu fikir. Tayfur Havutçu daha ne kadar geçici plaka olarak görev almaya devam edecek. Hani yeter arkadaş ben hazırım görev istiyorum ne zaman diyecek? Ben çok merak ediyorum. Bu kadar sebat göstermesi de takdir edilesi ama şaşırıyorum. Beşiktaş uğruna kapris yapmadan, egolarını geri plana iterek çalışmak da büyük meziyet. Helal olsun.

Başarısız olma gibi bir riski yok. Yani sezon bitiminde bu 9 maçta ne yaptın sen diye soracak kimse yok. Sormaya da hakkı yok. Aslında bir teknik adam için büyük şanstır böyle durumlar. Sıfır stres. Kötü sonuçta üstüne alınacağın bir eleştiri bile olmaz. Giden adamın takımıydı, önüme düştü, yönetim benim önüme koymuş zaten görevi. Kebap... Zaten yıllardır Abdullah Avcı'nın İBB'yi çalıştırmasının nedeni de bu. Stres yok. Sana hesap soracak taraftar yok.

Eğer Tayfur Havutçu 9 maçın 9'unu da kazanırsa, önümüzdeki sene takımın başında kalır mı? Bence 9'da 9 olmasa da sezon sonu Beşiktaş umut verirse Tayfur'u takımın başında tutabilir Demirören. Yanılmıyorsam Tigana'nın yardımcısıydı, Mustafa Denizli'nin yardımcısıydı, Schuster'in uzaktan yardımcısıydı. Olmuş olması lazım değil mi? Tayfur bu takımı artık çalıştırabilir diyebiliriz değil mi?

Tayfur ne zaman ben oldum artık diyecek merak ediyorum. Bu 9 hafta belki bize bu sorunun cevabını verir. Tayfur yastığa kafasını koyduğunda önümüzdeki sezonun takımını düşünsün. Ligin ilk haftası da takımın başında olduğunu hayal ederek 9 hafta çalışsın isterim. Herkesin hayalleri vardır. 9 hafta görev alıp 3 sene sonra yine böyle takım emanet edilecek adam olarak yaşamasın isteriz.

Hiç yorum yok: