17 Nisan 2011 Pazar

"Beşiktaş Jokey Kulübü" - Adam Haksız Sayılmaz!


Bu kadar "eşek" olan yere yanlış bir yakıştırma sayılmaz. Bir de jokeyler ata değil eşeğe binse Adidas Türkiye Müdürü Haluk Özmutlu'nun gafı tam yerini bulacaktı. Tabi eşeğin başının maaşını Adidas ödüyor o ayrı mesele.

Beşiktaş'ın Adidas'tan sağladığı getirinin üç aşağı beş yukarısını bir çok sponsor sağlayabilir burası kesin. Bizim Beşiktaş Jimnastik Kulübü Başkanı'ndan beklediğimiz tavır "bizi artık hipodroma götürürsünüz" geyiği değil. Ben başkanın bu tarihi gaftan sonra "Sen daha anlaşma yaptığın külübün adını bilmiyorsun!" diyerek masadan kalkmasını isterdim. Biz Adidas ürünlerine muhtaç değiliz ki, onların müşterisiyiz. Yani formalarımız markasız olsa kayıp mı? Taraftar üstünde arması olduğu için bu ürünlere dünyanın parasını döküyor. Arma olmadan sıradan bir penyeden ne farkı var?

Haluk Özmutlu'ya ise hayret ediyorum. Fenerbahçe SK - Galatasaray SK'nin içindeki "S"ler ne zannediyor acaba gerçekten merak konusu. Bu konularda art niyetli tavır takınıyorum kimse kınamasın. Bu adam hangi takımı tutuyor? Bizi küçük düşürmek için mi bu lafı söyledi emin değilim... Türkiye'nin üç büyük takımından birine "Jokey Kulübü" diyen adama ne diyeyim? Yine söylüyorum kabahatin çoğu bizde, sen o anlaşmayı imzalamayıp masadan kalkacaktın ki Adidas Company bu cahil Türkiye Müdürünü sorguya çeksin gerekirse koltuğundan etsin.

Ama biz eşek oldukça bize semer vuran da isim takan da çok olur...

Hiç yorum yok: