12 Ağustos 2011 Cuma

Masalla Masalla...

Stat yıkılacakmıştı da, bu şike iddiaları varken kombine alınırmıymış da, aklansınlarmıştı da, yıldız transferi yokmuştu da masalla masalla...

Sert bir yazı olacak çünkü sinirliyim.

Fiyatlara tepki koyan taraftarımızı hariç, ykarıdaki gibi sudan bahaneler üretip 'kombine almayacağım' diyen taraftarlarımızı da kınıyorum. Hatta daha ileri gidiyorum ve bu arkadaşların g.tü başı oynamasın iki dakika delikanlı olsunlar diyorum!

Tuncay Özkan'ın "Biz Kaç Kişiyiz?" anketinin bir benzerini Beşiktaş taraftarına yapmak lazım. Çil yavrusu gibi iki dakikada dağıldılar. Zaten gönülsüzlerdi. Malesef bu yaygarayı kopartan sanal alemdeki Beşiktaşlılar. Çoğu sadece Digiturk'ten maç izliyor. Ayrıca "lig oynanmasın, tatil olsun, ertelensin!" diyen bir takım dingiller var ki ayda bir maç izlerler. Maddi gücü yetmesine rağmen kombine almayan, forma almayan, gerçek desteği vermeyen 'kahvehane tipi taraftar' artık boş laf etmesin lütfen!

Kombine alıp almamakla ve kombine fiyatlarıyla ilgili bir eleştiri yapılacaksa; 2011 sezonunda Mersin İdman Yurdu ile sağnak yağmur altında hafta içi oynanan ve taş çatlasın 5.000 kişinin geldiği maçın taraftarları yapsın, diğerleri boşa nefesini yormasın.

Yine ekliyorum %33'lük inanılmaz zamdan sonra tepkisini koyup kombine almayan arkadaşları alınlarından öpüyorum. En azından başka saçma bahaneler üretip, minareye kılıf uydurmaya çalışmıyorlar. Eminim fiyatlar insin onlar yine kombine kuyruğuna girerler. Fakat diğerleri artık beynimizi uyuşturmasın saçmalıklarıyla.

Ayrıca bir de forumlarda ve yorumlarda Barcelona - Real Madrid örneği veren kafasızlar var. Forma ve kombinelerin pahalı olmasıyla büyük takım olunmuyor. Ayrıca Barcelona'nın ligde 30€'a bileti var, sen bu sene Eski Açık'ta 70 TL'ye maç izleyeceksin. İki takım taraftarının ödedikleri para karşılığında ne izlediğini düşünürlerse biraz herkes için daha hayırlı olur.

Biz 3.500 kişiye oynayalım bu sene, üstüne zamma tepki veren 5.000'i de koy zaten o kadarız.
Biz kaç kişiyiz?
G.tü başı oynamayan, 8 bin - 10 bin kişiyiz.
Bence adamız.



2 yorum:

Adsız dedi ki...

sadece o 8-10 bin kişinin geldiği maçlarda ne güzel tribün oluyor ama... lanet olsun paramız yetmiyor bu sene.

BEERREGULAR dedi ki...

ona da bence çözüm bulunur abi. ben gerekten karşımdaki adamın samimiyetine inansam bana dese ki eski açık kombinesine 100 tlye sıkıştım bulamıyorum çıkartıp vermezsem adam değilim.