11 Temmuz 2012 Çarşamba

Adım Garavel Bul Beni!


Şimdi, biraz sövmeli saymalı bir yazı olacak baştan söyleyeyim.

G.O.R.A. filminden hatırlarsınız yukarıdaki sahneyi.
Bayılırım.

"Aradığın güç içinde, bul beni!". Buna Arif'in verdiği cevap hayatımda unutmayacağım anlardan,
"He içinde, anca ışınla çık amk. Bi yardım mardım yok!"

Bunu niye yazdım?
Buradaki Garavel Usta şanıyla övünen büyük Beşiktaş taraftarı. Arif de Beşiktaş yönetimi.

Takımın hali ortada, yönetime, hocaya, izlenen yola sövmeyen, dil uzatmayan adam kalmamış sosyal medyada. Beşiktaş taraftarının farklılığıyla övünürdüm yıllarca ama son 3-4 senede o farklılık kendini sıradanlığın ötesinde bir hale bıraktı. Klasik Türk vatandaşı haline geldi taraftarımız. Herkesin her konuda bir fikri var, dil pabuç kadar. Takıma iki gram faydası olmayan tonla adam klavye başında şövalyelik yapıyor. Bu adamların çoğu ne maça gelir, ne ürün alır ne de doğru dürüst Beşiktaş'ı destekler. Alttan alttan da gaz veriyor "aradığın güç içinde" diye...

Darılmayın kardeşler ama çoğunuz iyi gün dostusunuz. Kusura bakmayın ama bir kısmınız da gerçekten yavşaksınız. O bir kısım özellikle FEDA tshirt'ünün sahtesini basanlara prim veren o ürünün bile korsanını alanlar. Biz de bu adamlarla el ele verip kulübün mali yapısını düzelteceğiz feraha çıkartacağız öyle mi? Ölme eşeğim ölme.

Kombine almamak için, ürün almamak için, destek olmamak için herkesin mutlaka geçerli bir bahanesi var. Param yok der Iphone 4S kullanır, Marlboro içer, ota boka para harcar. Kimsenin özel zevkine söyleyecek lafım yok. Al arkadaşım para senin ama bari atıp tutma, maval okuma bana. İki nefes az çeksen, iki şişe az içsen yılda en az 200 - 300 TL para bırakırsın Kartal Yuvası'na ama mesele para değil. Mesele gerçekten gönlünden geçmemesi. Yapacak adam zaten yapıyor güzel kardeşim.

Bu sene göreceğiz kombine satışını. Eğer ben bu takımın taraftarını biraz tanıyorsam kombine bilet satışı rakamlarını şimdiden yazıyorum. Yönetim fiyatları aşırı düşürmezse geçen seneki fiyatlarla aynı kalırsa eğer bu sene 10.000'den fazla kombine satılacağına inanmıyorum. Bir de elemanlar kalmış Galatasaray'a giydiriyor "oynamamızı istemiyorlar" orada diye. 3.500 kombine satıldı geçen sene kalkmış 45 - 50 bin kişilik yere göz dikiyorsun. Hangi g.tüne güvenerek bana onu izah eder misin ey Twitter'dan Facebook'tan sallayan Büyük Beşiktaş Taraftarı?!

Burada kulak misafiri olduğum sohbetlerdeki insanları, sosyal medyada boş boş konuşan adamların laflarını yazsam yazı bitmez, bitse de RTÜK blogu kapatır.

Basketbol maçı serisinde yazmıştım FEDA'nın gazı bir ay sürer diye. Durum ortada.

Yönetime kızma kardeşim. Kendine kız. Bu hale gelen Beşiktaş'ta senin de benim de payımız var.

Bu sene destek olma senesi. Cebindeki 10 kuruşun 2 sini Beşiktaş'a verme senesi. Elinden geliyorsa yap lütfen. Yok gelmiyorsa, durumun yoksa; sadece bir kaşkol alacak paran varsa onun da korsanını alma Allah aşkına. 5 TL'mi var paran? Git anahtarlık al Kartal Yuvası'ndan korsana para verme. Alabiliyorsan forma al, kombine al, bayrak al, kulübe üye ol. Ama samimi ol. Yapacak gücün varsa yap. Yoksa sahtesine de özenme. Bırak böylece kalsın, elinden gelen destek olsun, sen gönülden destekle. Senin başımızın üstünde yerin var, üzülme kardeşim.

Sana gelince; hem alacak gücün var, hem imkanın var. Ağzın boş durmuyor yaparım ederim deyip sallıyorsun ama yumurta göte dayanınca kombine almıyorsun, forma almıyorsun ya da korsanını alıyorsun. Evet senden bahsediyorum; gölge etmeyin yeter amk.

Daha yazmayacağım asabım bozuldu sıcakta.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

"dekoder alın" diyen yıldırım demirören yazısı gibi olmuş

BEERREGULAR dedi ki...

Adını koymayan kardeşim, fark burada işte, ben dekoder al lig tv'ye ver demiyorum parayı radyodan dinle git 5 tlye anahtarlık al diyorum